jag gör det sen

image106Jag tror att gamla slacker-Emilie börjar komma tillbaka, som min syster skulle sagt. Hon som inte hade ett golv att gå på i sitt rum för där låg allt som ska va på sin plats som är någon annan plats, och en soffa som funka som en garderob samt tvättkorg, och sängen va så bra och stor så man behövde ju inte städa bort grejerna när man skulle sova, man fick ju plats ändå. Mögliga dricksglas och halvupptorkad-intorkadölfläck. Det va en bra tid, när man helt enkelt inte brydde sig. Sen flytta man hemifrån och Sophie började smitta av sig, sakta men säkert, med hennes läskiga städsmitta. Som jag måste säga är riktigt bra faktiskt! Men nu känner jag att den börjar försvinna lite.. Den kanske bara har tagit sig en liten semester.    

Kommentarer
Postat av: Mingla

Var det inte du som cyklade förbi mig igår?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback