Oooa Ooaa

Sitter hos Cissi och tittar på Grynet. Men just nu pillar hon med fötterna i saffransdegen så det är äckligt. Fötter är äckliga. Strumpor är äckliga, sånadär vita sportsockar som ligger på golvet och är skitiga.
Harry ligger på kudden och är äntligen STILLA. Cissi är hundvakt.
Hemma från snön igen. Bra dagar! Hemma i finspång. I lööv u Finspång. Möts av ett pissväder och en ännu pissigare liten kommun. Jag vill inte bo i Finspång längre.
Jag ville inte att gårdagen skulle ta slut. Ville inte sova. Dagen kändes så.. bra och enkel. Glad och bra. Men jag fick med mig den kännslan idag med.

Prutt

Kommentarer
Postat av: hanna

Jasså är det där du håller hus!! Jag har ju ringt på dörren din!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback