..mm.

Absolut ingen lust alls att skriva här. Jävla blogg va, känner jag för stunden. suck. Lite av en pruttdag. Och min coachingtid blev inte av.
Igår va jag bakis. Jag städade upp och diskade efter festen. (puts väck va alla tomflaskor borta, 'det som inte syns, står i Joels garderob' undra om han har märkt det.., det löste jag himla bra) Kollade på O.C. Pratade med Císsi i telefonen under min promenad, blev skrämd av kossor och mötte en katt. Lagade mat. Övade. Tittade på Rena Rama Rolf. Fick besök av herr Adolfsson. Såg troligtvis den sämsta filmen för i år Apartment 1303 (nej Shaun of the dead va sämre), men den va läskig iallafall.
Storhandling på Willys, pankakstekning, mer öva, och party + mer O.C, tillskriver på helg listan.

Hoppas på lite O.C ikväll. Blivit ett mysigt litet o.c gäng framför tv:n här på kvällarna. Drama till max.
Komunicera mera kära tonåringar! Även fast det är svårt så är det även det enklaste. (höhö)
Man ska följa sina kännslor, och inte ta något för givet. Gör allt som du inte kommer ångra. Lura inte dig själv. Haha. Men det är ju klart man måste väl ibland göra saker som man sedan ångrar. Kanske. För att det är bla sånt man lär sig av.. typ. Blablabla.
Va gjorde jag förra helgen då? Liftade in till Örebro, drack en öl och dansade fort som fan.
Dansvisning på Örebrolänsmuseum, 'andrum'. Ute i friska luften och klarblå himmel. Det va kul. Ingen musik. Bara flås och trafik. Det va svårt att dansa i skor. Vi har ju varit barfota och inomhus. Tänk va kläder påverkar.
Lite fönstershopping. Käka tacos. Smet upp och kollade O.C när öl togs fram. Söndag? Va fan gjorde jag då?

Det är jävligt svart ute! hu.

Elin har ny lägenhet;
emilie säger:
Åh, va träligt, men du vänjer dig vid trafiken. har du mattor o grejer på väggarna o så än?
Jaså, hörs det väl in från trappan?

ELIN , säger:
Ja, men det hörs ingenting mellan lägenheterna.. men jätteväl om någon går i trapphuset
nej, inga mattor på väggarna, dämpar det eller vad? haha

hahahahahahahahaha. Jag blev svettig av skratt.

Oj, jag skrev visst ändå. Så kan det gå.

pssst. Jag ska pierca mig.  


Kommentarer
Postat av: Helena

Vart ska du pierca dig??

Postat av: emilie

Du tycker det är fult. Du får se ;)

2009-10-20 @ 22:27:09
URL: http://freakincage.blogg.se/
Postat av: Hanna

Spännande! Är det mellan tuttarna? Det gör ont! Bara det är över navelhöjd så får du min tillåtelse. Allt annat är fult och onödigt tycker jag :)

2009-10-21 @ 11:49:21
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Helena

Inte i läppen va???

2009-10-22 @ 08:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback