Everybody look at your hands!

Äter rostmacka, knäckebröd och dricker mjölk. Gott är det.
Idag har jag ätit 5 knäckemackor. Det är ju så himla smarrigt. 
Fast det va ett tag sen jag skrev det där...

Ikväll har jag varit i danssalen och filmat en liten dansvideo.
Lotta som går i min klass har en syster som har något att göra med ett nytt uteställe i Örebro. 
Och systern undra om vi kunde göra en liten dans till Safety Dance med Men without hats (BEST SONG EVEER lixom :D)Jag blir tokpepp. Tanken är att folk ska lära sig den, och när låten spelas kommer alla dansa the dance lixom. Lixom.

Dagen har som vanligt gått fort. Det är redan fredag imorgon. Och än en gång åker jag till finspång och norrköping till helgen. Inflyttningsfest hos Cicci och kalas för syster Hanna som fyller 25 på måndag. :)
Och så ska jag pussa lite på bebiEllla. :) Hej familjen! 

Känns som att det precis va helg. Förra helgen va en mycket rolig helg. Träffade Anny och Eleonor, och Malin kom oxå förbi en sväng. Alldeles för länge sen vi sågs ihop. Det va verkligen supermys att se dom igen. :)
Partaj hos Cissi med. Tummen upp! Blir jävligt mycket tjatter. :) Då trivs man. Skräpmat, Blifull-lekar och World tour. Utgång i finspång tillomed.

Ja. Va har hänt i veckan då. Köpt nya danskläder och skor. Wiiie på det. Dance och gymshop va här. Blev ganska mycket pengar, men också mycket saker. Vi fick ju 10% rabatt. (varför heter det inte rebatt?)
I måndags hade vi en gästlärare i modernt. Grymt kul, och grymt jobbigt. Blåslagna på knäna. 
Fått oväntat besök. Och musikerna har haft klassisk konsert. Det gjorde dom jävligt bra. 
Ja.. . Och ytterst lite huvudvärk. :) 

Nu blir det sängen.
Sov gott mm.

Jo, vaknade ännu en natt av att jag pratade i sömnen. Låg med fejjan mot väggen och sa; Karl! KARL!
För Karl i klassen sprang omkring i stringkallingar och trikåer. Vi tyckte det va störande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback