Mat i magen.

Det är vad jag har fått. Stekt potatis och sojakorv. Och knäckebröd, såklart.
Jag känner att det är så sjukt lyxigt att få frukost, fika, lunch, fika och middag serverat varje dag!
Det är fan helt otroligt. Självklart betalar man för det, men oooh va det är bekvämt, och gott!
Jag är bortskämd. Folkis i mitt hjärta.

Här går man från morgon till kväll ful ihåret, svettig och utan smink.
Så till kvässmaten slog jag till med att ha byxorna bakofram också. Märkte det just när jag fått på mig kläder och skor, men jag orkade inte ta av mig igen.
Men igår slog vi på stort med smink och åkte in till Örebro. Musikarna hade konsert. Superbra!
Hade en bra dag igår. Fan va kul det är att dansa.
blablabla.

Snart är det bastu. :) Ska bli redigt gött.

Jag är så jävla sugen på godis. Och nötter. Nötter! Gooott. 

Annars då.., ja då undrar jag över varför i helvete jag ska vakna med ett ryck på sekunden då jag somnar!!!! 

äh. nu ska jag skaffa spotify. (nä jag har inte redan det)  
fan va putt jag blev helt plötsligt. Måste lyssna på lite bra musik.

 


Kommentarer
Postat av: indeedio

folkis <3

2009-10-15 @ 18:32:00
Postat av: Helena

Det är när alla muskler slappnar av. Som du vaknar när du precis har somnat alltså! Med ett ryck! Vad bra jag pratar idag! :)

Postat av: Hanna

Visst är det underbart med folkhögskola?! Alla måste gå! Så skönt att bara dega och jobba och äta och vara ful och leka och sova och kalasa och resa och komma hem till Finspång och komma till sitt andra hem som egentligen är hemma fast ändå inte. Ska tvinga mina barn att gå folkhögskola!

2009-10-16 @ 17:58:18
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback