Ny i spellistan!

Har en ny favorit att lyssna på. Jonathan Johansson.
Riktigt bra. Fast jag skulle lika gärna kunna tycka det
är jävligt dåligt, för det är inte alls min smak.
Men fan, bra skit är det!














-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag en svullen mage. En riktig en.
Modernt, impro och ballet. Det är vad som stod på schemat idag.
Om en timma blir det att öva i danssalen.
Björn Ranelid ska prata i aulan kl 19. En del älskar honom, och säger att han är värd att lyssna på. Andra tål honom inte. Jag vet knappt vem karln är. En författare.
Så tyvärr skippar jag det faktiskt. Vill ha tid till att träna.
För imorn blir det bara teori och sedan far vi till Stockholm för att titta på Vindhäxor (en dansgrupp) ! Spännande, ska bli redigt kul. 

Jag har haft städat och fint i mitt lilla rum i 7 dagar nu. Jag börjar få disciplin på mig.   

Snart är det höstlov! Kära tid!

Det är mycket jag vill säga och skriva. Men ------ Ibland gör man inte det bara.  

Helgen. En bra helg. Även fast jag inte kom iväg på inflyttningsfesten.
På fredagen satt jag och Helena från morgon till kväll med Hannas present. (Ett album, Hannas 25 år. Bilder med text. Hon blev glad. Då blir jag glad.) Mamma fick plötsligt ett samtal och strax efter det kom det släktingar från Finland. Det blev rörigt med klister och tuchpennor och massa finska. 
Party hos Hanna på kvällen. Mycket trevligt, det gjorde hon bra! Jädra mycket chips blev det. Ytterst lite öl. Bra.

-------------------------------------------------
på efterkälken.. GRATTIS HANNA 25 år !
i 22 år har du varit min syster. 
i 22 år har jag älskat dig.
Mellanbengort.
Ett fruntimmer med mycket i sitt hjärta.
Med fingrar som vill mycket.
HappiHappi b-day.
Hurräj!

haha. kolla in den där bilden.




Kommentarer
Postat av: Hanna

inte kul med en "bebismage". fnittrade de andra i klassen när de såg den? oh! bra att du städar och håller rent. då vill jag komma och hälsa på :)



kul att du tyckte det var roligt på festen. jag blev asglad för den lilla hanna boken!! en av de bästa presenterna :D men säg inte det till de andra som köpte grejer till mig... jag sälar dig med lillbengort och du kommer alltid att vara min sötaste kelso!

Postat av: Hanna

ps. björn ranelid är hemsk!!

2009-10-08 @ 18:11:33
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback