rakt in i själen.



igår såg jag ut sådär. igår hade jag mensvärk. igår såg jag på underbar dans.
Det va verkligen underbart. Ögonen njöt, hela kroppen njöt. Tre dansare. Livemusik.
Gnissel på viol och mysko sounds. Helvete vad det va bra!
De hade sån otrolig styrka! Megaimponerad. Kan inte förstå att de orkade. Efteråt fick vi reda
på att de värmer upp genom att köra genom hela föreställning. Jisses. Fick även en stund med koreografen när det va slut.

Idag har vi mest repat på improvisationen till vår lilla visning imorn.

Kinapuffar!

Alla är vi lite slitna. Men ikväll ska vi till utestället Stället som beställde lilla Safety-dansen av oss. Yeh. Bla skulle köttig fitthosue spelas där, läste jag mig till. 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

härlig bild! och gärligt namn på ett bran :) det är säkert militanta punk-lesbiska-feminister. var det roligt? kunde alla dansa med?

Postat av: emilie

Jag såg inga i militärmönster. Det är nog ute. Det va kul att dansa. Men låten hann aldrig spelas så vi fick inte va med och dansa the dance. :(

2009-10-19 @ 20:36:47
URL: http://freakincage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback